Ve Věstníku chybí důležité údaje (ceny, identifikace firem apod.) O zakázky je dostatečná konkurence.
Soutěží o zakázky dostatek firem? metodika výpočtu
Největší zakázky Odvětví |
Nabídky |
---|---|
Uzavření rámcové smlouvy na dodávky motorové nafty dle EN 590
Nafta (EN 590) |
4
Ø2 v odvětví |
Dodávka 88 ks nízkopodlažních dvounápravových autobusů s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG)
Nízkopodlažní autobusy |
2
Ø2 v odvětví |
Uzavření rámcové smlouvy na nákup kloubových nízkopodlažních trolejbusů v letech 2013 - 2015
Trolejbusy |
3
Ø1 v odvětví |
Dodávka 30 ks kloubových nízkopodlažních trolejbusů
Trolejbusy |
1
Ø1 v odvětví |
Rekonstrukce 6 ks tramvají T3 na Vario LFR a 6 ks tramvají k2 na Vario LF2R
Generální opravy kolejových vozidel |
1
Ø3 v odvětví |
Dostává většinu zakázek jen úzký okruh firem? metodika výpočtu
Největší dodavatelé | Počet zakázek | Objem zakázek Kč |
---|---|---|
Omv Česká republika, s.r.o. |
1 | 1 390 269 000 |
Popilka spol. s r.o. |
1 | 1 390 269 000 |
Mol Česká republika, s.r.o. |
1 | 1 390 269 000 |
Čepro, a.s. |
1 | 1 390 269 000 |
Škoda Electric a.s. |
2 | 790 800 000 |
Ostatní dodavatelé | 18 | 2 071 855 006 |
Dodavatel | Počet zakázek | Objem zakázek (Kč) |
---|---|---|
Omv Česká republika, s.r.o. |
1 | 1 390 269 000 |
Popilka spol. s r.o. |
1 | 1 390 269 000 |
Mol Česká republika, s.r.o. |
1 | 1 390 269 000 |
Čepro, a.s. |
1 | 1 390 269 000 |
Škoda Electric a.s. |
2 | 790 800 000 |
Zliner s.r.o. |
5 | 738 801 783 |
Pragoimex a.s. |
3 | 508 470 000 |
Teplárny Brno, a.s. |
2 | 247 217 365 |
Solaris Bus & Coach S.A. |
0 | 235 799 996 |
Solaris Czech spol. s r.o. |
1 | 235 799 996 |
Rwe Energie, s.r.o. |
1 | 65 570 967 |
Skd Trade, a.s. |
1 | 29 680 000 |
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group |
3 | 9 559 644 |
Veolia Komodity Čr, s.r.o. |
1 | 600 880 |
Amper Market, a.s. |
1 | 354 375 |
Napomáhá zadavatel vyšší a kvalitnější konkurenci? metodika výpočtu
Nástroj | Počet zakázek |
---|---|
Nadstandardní lhůta pro podání nabídek | 0% (3 z 0) |
Necenová soutěž | 33% (2 z 6) |
Dělení zakázky na části | 17% (1 z 6) |
Elektronická aukce | 0% (0 z 6) |
Inovativní druh řízení | 0% ( z 6) |
Zakázka | Nadstandardní lhůta pro podání nabídek | Necenová soutěž | Dělení zakázky na části | Elektronická aukce | Inovativní druh řízení |
---|---|---|---|---|---|
Dodávka 12 ks nízkopodlažních dvounápravových autobusů s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) | |||||
Dodávka plynu v letech 2015 a 2016 | |||||
Dodávka elektřiny v letech 2014 a 2015 | |||||
Dodávka 10 ks nízkopodlažních minibusů | |||||
Dodávka 88 ks nízkopodlažních dvounápravových autobusů s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) | |||||
Uzavření rámcové smlouvy na nákup kloubových nízkopodlažních trolejbusů v letech 2013 - 2015 |
Jaká část nákupů probíhá v režimu zákona o veřejných zakázkách? metodika výpočtu
Nákupy | Objem (Kč) |
---|---|
Veřejné zakázky v režimu zákona | 8 476 603 993 |
Zakázky malého rozsahu | 0 |
Nákupy mimo režim VZ (výjimky, staré smlouvy, VZMR mimo profil zadavatele) | 0 |
Nákupy celkem | 8 476 603 993 |
Porušuje zadavatel významně zákon? metodika výpočtu
Název | Pochybení |
---|---|
Dodání systému na zavedení úhrad jízdného prostřednictvím SMS zpráv | NE |
Jak často jsou zadávány zakázky bez otevřené soutěže? metodika výpočtu
Název zakázky Důvod pro jednací řízení bez uveřejnéní |
Původní zakázka (Kč) | Změna závazku / JŘBU (Kč) |
---|---|---|
Dodávka 30 ks kloubových nízkopodlažních trolejbusů Rámcová smlouva |
- | 395 400 000 |
Rekonstrukce 6 ks tramvají T3 na Vario LFR a 6 ks tramvají k2 na Vario LF2R Neuveden |
- | 255 210 000 |
Rekonstrukce 6 ks tramvají T3 na Vario LFR a 2 ks tramvají K2 na Vario LF2R Jediný dodavatel (technické důvody), Jediný dodavatel (právní důvody) |
- | 153 360 000 |
Rekonstrukce a modernizace 4 ks tramvají K2 na Vario LF2R.E Jediný dodavatel (technické důvody), Jediný dodavatel (právní důvody) |
- | 99 900 000 |
Celková oprava a modernizace 10 ks autobusů KAROSA B931.E.1707, 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2002 a 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2004 Neuveden |
- | 55 640 000 |
Název zakázky Důvod pro jednací řízení bez uveřejnéní |
Původní zakázka (Kč) | Změna závazku / JŘBU (Kč) |
---|---|---|
Dodávka 30 ks kloubových nízkopodlažních trolejbusů Rámcová smlouva |
- | 395 400 000 |
Rekonstrukce 6 ks tramvají T3 na Vario LFR a 6 ks tramvají k2 na Vario LF2R Neuveden |
- | 255 210 000 |
Rekonstrukce 6 ks tramvají T3 na Vario LFR a 2 ks tramvají K2 na Vario LF2R Jediný dodavatel (technické důvody), Jediný dodavatel (právní důvody) |
- | 153 360 000 |
Rekonstrukce a modernizace 4 ks tramvají K2 na Vario LF2R.E Jediný dodavatel (technické důvody), Jediný dodavatel (právní důvody) |
- | 99 900 000 |
Celková oprava a modernizace 10 ks autobusů KAROSA B931.E.1707, 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2002 a 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2004 Neuveden |
- | 55 640 000 |
Celková oprava a modernizace 3 ks autobusů KAROSA B 961E.1970 r.v. 2002 a 4 ks autobusů KAROSA B 961 E.1970 r.v. 2004 Neuveden |
- | 32 920 183 |
Celková oprava a modernizace 8 ks autobusů KAROSA B 931E.1707 Neuveden |
- | 24 441 600 |
Odrazuje zadavatel firmy častým rušením a změnami zakázek? metodika výpočtu
Druh pochybení | Hodnota |
---|---|
Vypsané zakázky bez výsledku | 13% |
Zrušené zakázky | 0% |
Průměrný počet změn na jednu zakázku | 0,57 |
Informuje zadavatel transparentně o svých zakázkách? metodika výpočtu
Typ chyby | Počet zakázek |
---|---|
Neuvedený počet nabídek | 0% (0 z 25) |
Neuvedený druh řízení | 0% (0 z 25) |
Chybné IČO zadavatele | 0% (0 z 25) |
Nezveřejnění oznámení o zakázce | 40% (10 z 25) |
Neuveřejněna vítězná cena | 0% ( z 25) |
Změna závazku vyšší než 50 % | 0% ( z 25) |
Uveřejňuje zadavatel na svém profilu vše co má? metodika výpočtu
Znak | Hodnota | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Obsahuje profil všechny zakázky, které jsou ve Věstníku? | 21% (zakázek nalezeno) | ||||||||||||
Obsahuje profil chyby? | 2,10 (Průměrný počet chyb na zakázku) | ||||||||||||
Uveřejňují se na profilu zakázky malého rozsahu? (Poměřujeme proti počtu zakázek v režimu zákona) |
|
Vítězí u zadavatele často rizikové firmy? metodika výpočtu
Typ chyby | Počet zakázek |
---|---|
Dodavatel vznikl méně než půl roku před vypsáním zakázky | 0% (0 z 25) |
Podíl veřejných zakázek na obratu dodavatele nad 75 % | 0% (0 z 25) |
Podíl subdodavatelů na hodnotě veřejné zakázky nad 50 % | 4% (1 z 25) |
Zánik dodavatele krátce po zakázce | 0% (0 z 25) |
Insolvence dodavatele | 0% (0 z 25) |
Dar od dodavatele politickým stranám | 0% (0 z 25) |
Dodavatel včas nezveřejnil výsledky v obchodním rejstříku | 8% (2 z 25) |
Zakázka | Typ chyby |
---|---|
Celková oprava a modernizace 10 ks autobusů KAROSA B931.E.1707, 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2002 a 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2004 |
Dodavatel včas nezveřejnil výsledky v obchodním rejstříku |
Celková oprava a modernizace 8 ks autobusů KAROSA B 931E.1707 |
Dodavatel včas nezveřejnil výsledky v obchodním rejstříku |
Dodávka 88 ks nízkopodlažních dvounápravových autobusů s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) |
Podíl subdodavatelů na hodnotě veřejné zakázky nad 50 % |
Odpověděl zadavatel na žádost o informace? metodika výpočtu
Úplné poskytnutí informací
Zadavatel odpověděl v zákonném limitu 15 dnů.