Velká část prostředků jde úzkému okruhu firem. Do zakázek se hlásí neobvykle málo firem.
Soutěží o zakázky dostatek firem? metodika výpočtu
Největší zakázky Odvětví |
Nabídky |
---|---|
Vybudování nové dopravní základny pro Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. a zajištění oprav, údržby a odstavu vozidel městské hromadné dopravy provozovaných na území města Plzně
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby |
1
Ø3 v odvětví |
Dodávka tramvají
Tramvaje |
2
Ø1 v odvětví |
Nákup městských nízkopodlažních kloubových autobusů v délce 18m
Nízkopodlažní autobusy |
4
Ø2 v odvětví |
Dodávka motorové nafty
Motorová nafta (0,2) |
4
Ø2 v odvětví |
Dodávka motorové nafty
Motorová nafta (0,2) |
4
Ø2 v odvětví |
Dostává většinu zakázek jen úzký okruh firem? metodika výpočtu
Největší dodavatelé | Počet zakázek | Objem zakázek Kč |
---|---|---|
Škoda City Service s.r.o. |
1 | 11 999 249 120 |
Pragoimex a.s. |
1 | 430 860 000 |
Petrol Plzeň, spol. s r.o. |
3 | 235 440 000 |
Solaris Bus & Coach S.A. |
0 | 124 285 000 |
Československá obchodní banka, a. s. |
1 | 29 791 000 |
Ostatní dodavatelé | 5 | 65 571 488 |
Dodavatel | Počet zakázek | Objem zakázek (Kč) |
---|---|---|
Škoda City Service s.r.o. |
1 | 11 999 249 120 |
Pragoimex a.s. |
1 | 430 860 000 |
Petrol Plzeň, spol. s r.o. |
3 | 235 440 000 |
Solaris Bus & Coach S.A. |
0 | 124 285 000 |
Československá obchodní banka, a. s. |
1 | 29 791 000 |
Škoda Electric a.s. |
1 | 17 360 000 |
Česká spořitelna, a.s. |
1 | 15 176 000 |
Direct pay, s.r.o. |
1 | 12 683 000 |
Dt - Výhybkárna a strojírna, a.s. |
1 | 10 911 488 |
Pražská strojírna a. s. |
1 | 9 441 000 |
Napomáhá zadavatel vyšší a kvalitnější konkurenci? metodika výpočtu
Nástroj | Počet zakázek |
---|---|
Nadstandardní lhůta pro podání nabídek | 0% (2 z 0) |
Necenová soutěž | 25% (2 z 8) |
Dělení zakázky na části | 0% (0 z 8) |
Elektronická aukce | 0% (0 z 8) |
Inovativní druh řízení | 0% ( z 8) |
Zakázka | Nadstandardní lhůta pro podání nabídek | Necenová soutěž | Dělení zakázky na části | Elektronická aukce | Inovativní druh řízení |
---|---|---|---|---|---|
Nákup 12 metrových nízkopodlažních trolejbusů bez alternativního zdroje energie pohonu a s alternativním zdrojem energie pohonu v letech 2015 až 2017 | |||||
Dodávka výhybek a výměn | |||||
Investiční úvěr | |||||
Dodávka motorové nafty | |||||
Dodávka kolejových zařízení | |||||
Dodávka motorové nafty | |||||
Alternativní platební kanál pro úhradu jízdného v městské hromadné dopravě provozované společností Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. | |||||
Dodávka motorové nafty |
Jaká část nákupů probíhá v režimu zákona o veřejných zakázkách? metodika výpočtu
Nákupy | Objem (Kč) |
---|---|
Veřejné zakázky v režimu zákona | 12 885 196 608 |
Zakázky malého rozsahu | 0 |
Nákupy mimo režim VZ (výjimky, staré smlouvy, VZMR mimo profil zadavatele) | 0 |
Nákupy celkem | 12 885 196 608 |
Porušuje zadavatel významně zákon? metodika výpočtu
Jak často jsou zadávány zakázky bez otevřené soutěže? metodika výpočtu
Název zakázky Důvod pro jednací řízení bez uveřejnéní |
Původní zakázka (Kč) | Změna závazku / JŘBU (Kč) |
---|---|---|
Dodávka a instalace pomocných motorů do trolejbusů ŠKODA 24 Tr IRISBUS Předchozí zakázka bez nabídek, Jediný dodavatel (technické důvody) |
- | 17 360 000 |
Název zakázky Důvod pro jednací řízení bez uveřejnéní |
Původní zakázka (Kč) | Změna závazku / JŘBU (Kč) |
---|---|---|
Dodávka a instalace pomocných motorů do trolejbusů ŠKODA 24 Tr IRISBUS Předchozí zakázka bez nabídek, Jediný dodavatel (technické důvody) |
- | 17 360 000 |
Odrazuje zadavatel firmy častým rušením a změnami zakázek? metodika výpočtu
Druh pochybení | Hodnota |
---|---|
Vypsané zakázky bez výsledku | 0% |
Zrušené zakázky | 27% |
Průměrný počet změn na jednu zakázku | 0,09 |
Informuje zadavatel transparentně o svých zakázkách? metodika výpočtu
Typ chyby | Počet zakázek |
---|---|
Neuvedený počet nabídek | 0% (0 z 12) |
Neuvedený druh řízení | 0% (0 z 12) |
Chybné IČO zadavatele | 0% (0 z 12) |
Nezveřejnění oznámení o zakázce | 0% (0 z 12) |
Neuveřejněna vítězná cena | 0% ( z 12) |
Změna závazku vyšší než 50 % | 0% ( z 12) |
Uveřejňuje zadavatel na svém profilu vše co má? metodika výpočtu
Znak | Hodnota | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Obsahuje profil všechny zakázky, které jsou ve Věstníku? | 0% (zakázek nalezeno) | ||||||||||||
Obsahuje profil chyby? | 1,03 (Průměrný počet chyb na zakázku) | ||||||||||||
Uveřejňují se na profilu zakázky malého rozsahu? (Poměřujeme proti počtu zakázek v režimu zákona) |
|
Vítězí u zadavatele často rizikové firmy? metodika výpočtu
Typ chyby | Počet zakázek |
---|---|
Dodavatel vznikl méně než půl roku před vypsáním zakázky | 8% (1 z 12) |
Podíl veřejných zakázek na obratu dodavatele nad 75 % | 0% (0 z 12) |
Podíl subdodavatelů na hodnotě veřejné zakázky nad 50 % | 0% (0 z 12) |
Zánik dodavatele krátce po zakázce | 0% (0 z 12) |
Insolvence dodavatele | 0% (0 z 12) |
Dar od dodavatele politickým stranám | 0% (0 z 12) |
Dodavatel včas nezveřejnil výsledky v obchodním rejstříku | 8% (1 z 12) |
Zakázka | Typ chyby |
---|---|
Vybudování nové dopravní základny pro Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. a zajištění oprav, údržby a odstavu vozidel městské hromadné dopravy provozovaných na území města Plzně |
Dodavatel vznikl méně než půl roku před vypsáním zakázky |
Alternativní platební kanál pro úhradu jízdného v městské hromadné dopravě provozované společností Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. |
Dodavatel včas nezveřejnil výsledky v obchodním rejstříku |
Odpověděl zadavatel na žádost o informace? metodika výpočtu
Žádná odpověď
Zadavatel odpověděl, ale až po základní zákonné lhůtě 15 dnů.